01 stycznia 2021

REGULAMIN KLINIKI

Niniejszy Regulamin stanowi Ogólne Warunki usług świadczonych w 

Lavine Clinic

Decydując się na zabieg, Klient akceptuje poniższy Regulamin.

 

  1. Zabiegi wykonywane są wyłącznie w godzinach pracy Gabinetu.

  2. Gabinet zastrzega sobie prawo do zmiany czasu pracy Gabinetu. Zmiana może oznaczać czasowe zamknięcie Gabinetu, a także skrócenie lub wydłużenie godzin jego funkcjonowania.

  3. Warunkiem wykonania pełnej usługi jest punktualne przyjście na wizytę (ewentualne spóźnienia bez poinformowania nas o tym telefonicznie akceptowane są tylko do 15 min, po umówionym terminie – każdy przypadek rozpatrujemy indywidualnie i istnieje możliwość odstąpienia od tej reguły). W przypadku spóźnienia nie gwarantujemy pełnego wykonania usługi, w niektórych przypadkach spóźnienie oznacza brak wykonanej usługi.

  4. W przypadku nagłych i niezależnych od pracownika gabinetu sytuacji istnieje możliwość odwołania lub zmiany terminu w możliwie najszybszym czasie od zaistniałej sytuacji. W pozostałych przypadkach Klient będzie informowany o zmianie terminu zabiegu przed upływem 24 godzin przed wyznaczonym terminem. 

  5. W przypadku nagłych i niezależnych od Klienta sytuacji, Klient jest zobowiązany poinformować gabinet o zmianie terminu zabiegu najpóźniej przed upływem 48 godzin przed wyznaczonym terminem. 

  6. W przypadku nie odwołania wizyty na 48 godziny przed jej planowanym terminem, bądź nie pojawieniem się w umówionym terminie, wizyta, która stanowi część pakietu zostaje uznana za odbytą.

  7. Lavine Clinic nie przewiduje możliwości dokonywania dopłat do pojedynczych usług w celu uzyskania cen pakietowych.

  8. Zapisując się na wizytę z daną promocją, promocja dotyczy tylko pierwszego umówionego terminu wizyty. Zmiana terminu skutkuje utratą prawa do promocji i nowy termin będzie wyceniany według standardowego cennika kliniki.

  9. W celu umówienia wizyty w Lavine Clinic, klient zobowiązany jest dokonać wpłaty zadatku. Wysokość zadatku oraz szczegóły związane z jego wpłatą są stałe i przedstawione są klientowi przez nasz personel. Rezerwacja nie będzie uznana za ważną bez dokonania wpłaty zadatku.

  10. Wpłata zadatku jest bezzwrotna i służy jako gwarancja rezerwacji w wybranym terminie.

  11. Klient jest odpowiedziany za prawidłową wpłatę zadatku i  zachowanie potwierdzenia rezerwacji. Nieprawidłowości w płatności lub brak potwierdzenia mogą skutkować utratą rezerwacji.

  12. Wpłacony zadatek może zostać doliczony do pełnej kwoty wykonanego zabiegu, bądź przejść na poczet kolejnej zarezerwowanej wizyty.

  13. Zadatek należy wpłacić do 24h od zarezerwowania wizyty na numer konta LAVINE CLINIC 31 1020 1042 00008102 0588 7973, w tytule należy wpisać imię i nazwisko oraz datę i godzinę zabiegu, brak wpłaty zadatku jest jednoznaczne z anulowaniem rezerwacji.

  14. Zamówienie usługi w Lavine Clinic jest równoznaczne ze złożeniem przez Klienta oświadczenia, iż nie ma żadnych przeciwwskazań zdrowotnych do korzystania z usług oferowanych przez salon oraz, że zapoznał się z niniejszym regulaminem i akceptuje jego warunki.

  15. Udostępnienie danych osobowych przez Klientów Lavine Clinic jest równoznaczne ze zgodą na przetwarzanie danych zgodnie z ustawą z dnia 10.05.2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2019 r., poz. 1781). Salon nie będzie przekazywał tych danych innym instytucjom, firmom i osobom.

  16. Ceny zawarte w cenniku i na stronie internetowej nie są ofertą handlową, mogą ulec zmianie, ponadto zakres pracy i zużytych kosmetyków zależy od indywidualnych predyspozycji i potrzeb Klienta. Promocje i rabaty nie łączą się.

  17. Bony podarunkowe Klient może wykorzystać zgodnie z obowiązującym cennikiem i wartością posiadanego bonu na zabieg z oferty salonu lub na kosmetyki sprzedawane w salonie. Bony podarunkowe nie łączą się z promocjami. W przypadku utraty lub zniszczenia bonu gabinet nie ponosi odpowiedzialności. Bon podarunkowy wykorzystać może wyłącznie osoba, na którą został wypisany. Termin ważności bonu podarunkowego to 12 miesiące od daty zakupu, po tym czasie w całości lub części ulega utracie. Bon może być wykorzystany podczas jednej lub kilku wizyt, w zależności od wysokości kwoty na jaką został wykupiony. Osoba obdarowana zobowiązana jest do rezerwacji wizyty w celu wykorzystania bonu. Bon nie ulega zwrotowi ani wymianie na gotówkę. Nie wydajemy również reszty, jeśli ktoś korzysta z zabiegu tańszego niż bon, jednak Klient może dokupić zabieg droższy od wartości bonu.

  18. Wszelkie produkty zakupione w Gabinecie Lavine Clinic (tj. kosmetyki, bony) nie podlegają zwrotowi.

  19. Klient umawiając się na zabieg zobowiązany jest to podania prawdziwego imienia, nazwiska, oraz aktualnego numeru telefonu. W przypadku, gdy tożsamość lub wiek Klienta będzie podlegała wątpliwości obsługa salonu, jest upoważniona do poproszenia o okazanie dokumentu tożsamości ze zdjęciem.

  20. Wizyta może zostać umówiona osobiście w klinice, telefonicznie, mailowo lub poprzez wiadomość prywatną na profilach społecznościowych LAVINE CLINIC na Instagramie lub Facebooku.

  21. Zabiegi wykonujemy tylko i wyłącznie w siedzibie LAVINE CLINIC przy ulicy Kolejowej 47 lok. U14 01-210 Warszawa, po wcześniejszym umówieniu i zaakceptowaniu terminu wizyty przez recepcję.

  22. Ewentualne skargi, wnioski i zażalenia należy kierować do właścicielki salonu Lavine Clinic osobiście, telefonicznie pod numerem +48 883 995 120, e-mailem na adres: recepcja@lavineclinic.pl

  23. Ewentualne zastrzeżenia złożone innym osobom lub w inny sposób mogą nie zostać rozpatrzone. Reklamacje mogą zostać zgłoszone przez Klienta nie później niż 21 dni od dnia wykonania zabiegu.

  24. Na terenie Salonu obowiązuje całkowity zakaz: palenia papierosów i zażywanie środków odurzających.

  25. Przed przystąpieniem do świadczenia usługi Klient musi poinformować pracownika o wszelkich przeciwwskazaniach zdrowotnych (klienci są w szczególności zobowiązani do poinformowania o: chorobach układu krwionośnego, limfatycznego, neurologicznego, psychicznego, skóry w szczególności: o rozruszniku serca, kardiowertera, chorobach nowotworowych, stanach zapalanych w fazie ostrej, przebytej żółtaczce, zarażeniu wirusem HIV i innymi wirusami, ciąży lub okresie połogowym itd). Zatajanie chorób, schorzeń, lub odmiennych stanów skutkuje wzięciem przez Klienta na siebie odpowiedzialności za zdrowie. W przypadku zatajenia wspomnianych informacji pracownicy salonu są zwolnieni z odpowiedzialności za ewentualne konsekwencje. Klienci zobowiązani są także do poinformowania pracownika salonu o ewentualnym pogorszeniu swojego samopoczucia w trakcie wykonywania zabiegów.

  26. Osoba wykonująca zabieg zastrzega sobie prawo przerwania zabiegu w sytuacji pogorszenia samopoczucia Klienta, bądź zauważeniu niepokojących objawów chorób skórnych lub innych chorób u Klienta. Zadatek w powyżej sytuacji jest bezzwrotny.

  27. Każdy klient ma prawo do umówienia się na jednorazową darmową konsultacje po zabiegową po okresie 4 tygodni od wykonania zabiegu.

  28. Klient przed rozpoczęciem zabiegu powinien zdjąć biżuterię, zegarek, okulary. Lavine Clinic nie bierze odpowiedzialności za pozostawioną biżuterię jak i inne rzeczy osobiste. Wszystkie osoby znajdujące się na terenie Lavine Clinic są zobowiązane przestrzegać niniejszego regulaminu, stosować się do sugestii personelu a także zobowiązane są do zakazu filmowania na terenie gabinetu. Klient korzystając z usług salonu jednocześnie oznajmia, że zapoznał się z niniejszym regulaminem. 

  29. Klient przed wystawieniem paragonu jest zobowiązany poinformować personel rozliczający wizytę o chęci wystawienia faktury VAT.

  30. Za naruszenie postanowień niniejszego regulaminu uważa się również działania lub zaniechania zmierzające do jego obejścia.

  31. Personel Lavine Clinic w uzasadnionych wypadkach zastrzega sobie prawo do odmowy wykonania zabiegu.

  32. Lavine Clinic zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego regulaminu.

 

tel. 883 995 120

Kontakt

ul. Kolejowa 47 lokal U14
01-210 Warszawa
 

Klinika Medycyny Estetycznej

Ważne linki

recepcja@lavineclinic.pl